Nasi specjaliści

Zespół poradni tworzą specjaliści z różnych dziedzin: psycholodzy, psychoterapeuci, fizjoterapeuci, logopedzi, pedagodzy i socjoterapeuci.

Mocną stroną naszego zespołu jest różnorodność, bogate doświadczenie, a także umiejętność spojrzenia na problem z różnych perspektyw, umożliwiających holistyczne, kompleksowe działanie dostosowane do indywidualnych deficytów i potrzeb.

„Różne potrzeby, wiele metod, jeden cel” – to nasze motto.

Specjaliści ściśle ze sobą współpracują, kierują się zasadami etyczno-moralnymi zawartymi w kodeksach zawodowych oraz, co najważniejsze, poddają swoją pracę regularnej superwizji.

Psycholodzy i psychoterapeuci

Paweł Górny

Dyrektor poradni, psycholog, psychoterapeuta.

Certyfikowany psychoterapeuta PTPPd, specjalista w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży (nr 038/2023.1/210), superwizor szkoleniowy KCP, trener umiejętności psychospołecznych, w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej – neuropsychologia kliniczna oraz w trakcie szkolenia przygotowującego do uzyskania międzynarodowego certyfikatu psychoterapeuty Psychoterapii Skoncentrowanej na Przeniesieniu (TFP) w ramach International Society of Transference-Focused Psychotherapy (ISTFP).

W poradni prowadzi:

- konsultacje dla rodziców

- diagnozę psychologiczną

- zapisy na zajęcia WWR

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

- psychoterapię dzieci, młodzieży oraz młodych osób dorosłych

Ewelina Jankowska-Robak

Psycholog, psychoterapeuta.

Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu o specjalności psychologia kliniczna. Ukończyłam Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży oraz czteroletnią Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, ośrodku rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ponadto odbyłam szkolenia w Ośrodku Psychoterapii „Mały Książe” z zakresu psychoterapii dzieci, posiadam certyfikat ukończenia Treningu Umiejętności Społecznych. Odbyłam szkolenia i uczestniczyłam w konferencjach z zakresu pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami, które zdobywałam w placówkach opiekuńczo – wychowawczych, szkołach publicznych i niepublicznych. Kompetencje zawodowe doskonaliłam również w Wojewódzkim Zespole Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie i Poradni Rozwoju i Wsparcia Psychicznego UAM. Prowadziłam formy wsparcia grupowego i indywidualnego, szkolenia dla kadry pedagogicznej, współpracowałam z Wydawnictwem Forum Media Polska. Posiadam doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami neurorozwojowymi. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.

W poradni prowadzi:

- psychoterapię indywidualną dzieci, młodzieży i osób dorosłych

- konsultacje psychologiczne

- wsparcie psychologiczne w sytuacjach trudnych

- poradnictwo wychowawcze

Dawid Sobczak

Psycholog w trakcie specjalizacji z seksuologii klinicznej.

W poradni prowadzi:

- pomoc psychologiczną (zajęcia indywidualne dla dzieci, młodzieży i dorosłych)

- pomoc seksuologiczną (zajęcia indywidualne dla dzieci, młodzieży i dorosłych)

- konsultacje seksuologiczne dla par

- konsultacje dla rodziców

- edukację seksualną

Kamila Pągowska

Pedagog, socjoterapeuta, psychoterapeuta psychodynamiczny w trakcie szkolenia.

W poradni prowadzi:

- psychoterapię dzieci, młodzieży oraz młodych osób dorosłych

- konsultacje dla rodziców

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Logopedzi, neurologopedzi, pedagodzy

Anna Ratajczak

Neurologopeda, provider metody Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy®, terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny.

Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi. Prywatnie miłośniczka gier planszowych, Mindfullnessu, książek psychologicznych oraz spacerów po lesie.

W poradni prowadzi:

- diagnozę zaburzeń przetwarzania słuchowego oraz Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy

- terapię i diagnozę neurologopedyczną dzieci i dorosłych

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Aleksandra Kędzierska

Logopeda, oligofrenopedagog.

Przez 38 lat pracowałam w szkole podstawowej jako nauczyciel nauczania początkowego. W międzyczasie doskonaliłam swoje umiejętności na różnych kursach, najważniejsze były studia podyplomowe z Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka i logopedii: diagnoza i terapia. W "Otwartych Drzwiach" wykorzystuję swoją wiedzę i doświadczenie zdobyte w placówkach oświatowych. Największą satysfakcję sprawiają drobne kroczki, które dzieci stawiają dzięki mojej pomocy. Uśmiech na buźkach jest najcenniejszą nagrodą za godziny poświęcone terapii. 

W poradni prowadzi:

- diagnozę i terapię logopedyczną

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Wawrzyniak Agnieszka

Neurologopeda, pedagog specjalny.

Jestem neurologopedą i oligofrenopedagogiem, mam bogate i długie doświadczenie pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Moją pasją jest praca z  dziećmi i młodzieżą, wspieranie ich rozwoju, wydobywanie potencjału, który w nich drzemie, ukryty za różnymi deficytami (wady genetyczne, autyzm i inne schorzenia).  Łączę różne  metody w swojej pracy, patrzę holistycznie tak, aby działania terapeutyczne moje i innych terapeutów uzupełniały się wzajemnie. Wiem, jak ważna na początku drogi terapeutycznej, w pracy wwr jest praca i współpraca z rodzicem. Każdy ma swój czas w osiągnięciu efektów, ale małymi kroczkami i systematycznością dojdziemy do celu.

W poradni prowadzi:

- terapię i diagnozę neurologopedyczną dzieci i dorosłych.

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Justyna Śmiglewska

Pedagog specjalny, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, autyzmu.

Zajmuję się terapią małego dziecka z autyzmem, terapią mowy i wprowadzaniem komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Dobieram metodę i formę komunikacji do potrzeb i możliwości dziecka (PECS, piktogramy, GoTalk, Mówik 2.0). Prowadzę terapię przez zabawę, ponieważ najskuteczniejsza terapia to ta, podczas której dobrze się bawimy. Dziecko przez zabawę uczy się i poznaje świat, pokonuje swoje ograniczenia i trudności, rozwija mowę i uczy się sytuacji społecznych. Prywatnie mama siedemnastolatki i zwierzolub:).

W poradni prowadzi:

- terapię pedagogiczną

- terapię dzieci ze spektrum autyzmu

- zajęcia z komunikacji wspomagającej i alternatywnej

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

 

Izabela Łajs

Pedagog specjalny.

Nauczyciel poradni, pedagog specjalny, od wielu lat pracuję z dziećmi oraz młodzieżą z autyzmem w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Ukończyłam studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego oraz nauczania wczesnoszkolnego, a także terapię autyzmu. Przez parę lat pracowałam metodą terapii behawioralnej, dziś do swojej pracy włączam elementy tej metody, które wydają mi się szczególnie efektywne.

W poradni prowadzi:

- terapię pedagogiczną

- terapię dzieci ze spektrum autyzmu

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Fizjoterapeuci, terapeuci integracji sensorycznej

Anna Hamrol

Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej.

Z wykształcenia jestem pedagogiem, doradcą zawodowym i terapeutą integracji sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w domu dziecka - najpierw jako wychowawca, a następnie pedagog. Szkoliłam i wspierałam rodziny zastępcze.  Swoją wiedzę pogłębiałam podczas licznych szkoleń i studiów podyplomowych. Prywatnie uwielbiam gotować, czytać reportaże i chodzić po górach.

W poradni prowadzi:

- zajęcia z integracji sensorycznej

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Magdalena Solarek

Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej.

Na zajęciach Integrujemy zmysły, usprawniamy układ nerwowy dbając o prawidłową postawę ciała i utrzymując jak największą sprawność ruchową. Uśmiech i świetna zabawa to podstawa skutecznej terapii. Fizjoterapia i integracja sensoryczna doskonale się uzupełniają, a w połączeniu dają możliwość kompleksowego wsparcia małego pacjenta.

W poradni prowadzi:

- fizjoterapię

- terapię integracji sensorycznej

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Patryk Konarkowski

Terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta integracji bilateralnej, masażysta.

Jestem absolwentem AWF w Poznaniu, specjalność Sport Osób Niepełnosprawnych. Prowadzę szkołę pływania BabyInk, terapię integracji w przedszkolu terapeutycznym oraz poradni. Przez wiele lat pracowałem jako nauczyciel w ZSS nr 103 w Poznaniu, prowadząc zajęcia ruchowe dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Jestem terapeutą integracji sensorycznej, integracji bilateralnej, masażystą. Ukończyłem kurs szkolny – integracji odruchów.

W poradni prowadzi:

- terapię zaburzeń integracji sensorycznej

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Monika Zarębska

Terapeuta integracji sensorycznej, edukatorka przyrodnicza, nauczycielka biologii w szkole podstawowej.

W poradni prowadzi:

- terapię zaburzeń integracji sensorycznej

- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka

Skip to content