Mocną stroną naszego zespołu jest różnorodność, bogate doświadczenie, a także umiejętność spojrzenia na problem z różnych perspektyw, umożliwiających holistyczne, kompleksowe działanie dostosowane do indywidualnych deficytów i potrzeb.
„Różne potrzeby, wiele metod, jeden cel” – to nasze motto.
Specjaliści ściśle ze sobą współpracują, kierują się zasadami etyczno-moralnymi zawartymi w kodeksach zawodowych oraz, co najważniejsze, poddają swoją pracę regularnej superwizji.
Dyrektor poradni, psycholog, psychoterapeuta.
Certyfikowany psychoterapeuta PTPPd, specjalista w dziedzinie psychoterapii dzieci i młodzieży (nr 038/2023.1/210), superwizor szkoleniowy KCP, trener umiejętności psychospołecznych, w trakcie specjalizacji z psychologii klinicznej – neuropsychologia kliniczna oraz w trakcie szkolenia przygotowującego do uzyskania międzynarodowego certyfikatu psychoterapeuty Psychoterapii Skoncentrowanej na Przeniesieniu (TFP) w ramach International Society of Transference-Focused Psychotherapy (ISTFP).
W poradni prowadzi:
- konsultacje dla rodziców
- diagnozę psychologiczną
- zapisy na zajęcia WWR
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
- psychoterapię dzieci, młodzieży oraz młodych osób dorosłych
Psycholog, psychoterapeuta.
Absolwentka psychologii na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu o specjalności psychologia kliniczna. Ukończyłam Studium Socjoterapii i Psychoterapii Młodzieży oraz czteroletnią Szkołę Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym, ośrodku rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Ponadto odbyłam szkolenia w Ośrodku Psychoterapii „Mały Książe” z zakresu psychoterapii dzieci, posiadam certyfikat ukończenia Treningu Umiejętności Społecznych. Odbyłam szkolenia i uczestniczyłam w konferencjach z zakresu pracy terapeutycznej z osobami ze spektrum autyzmu. Posiadam kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi, młodzieżą i ich rodzinami, które zdobywałam w placówkach opiekuńczo – wychowawczych, szkołach publicznych i niepublicznych. Kompetencje zawodowe doskonaliłam również w Wojewódzkim Zespole Lecznictwa Psychiatrycznego w Olsztynie i Poradni Rozwoju i Wsparcia Psychicznego UAM. Prowadziłam formy wsparcia grupowego i indywidualnego, szkolenia dla kadry pedagogicznej, współpracowałam z Wydawnictwem Forum Media Polska. Posiadam doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami neurorozwojowymi. Swoją pracę poddaję regularnej superwizji.
W poradni prowadzi:
- psychoterapię indywidualną dzieci, młodzieży i osób dorosłych
- konsultacje psychologiczne
- wsparcie psychologiczne w sytuacjach trudnych
- poradnictwo wychowawcze
Psycholog w trakcie specjalizacji z seksuologii klinicznej.
W poradni prowadzi:
- pomoc psychologiczną (zajęcia indywidualne dla dzieci, młodzieży i dorosłych)
- pomoc seksuologiczną (zajęcia indywidualne dla dzieci, młodzieży i dorosłych)
- konsultacje seksuologiczne dla par
- konsultacje dla rodziców
- edukację seksualną
Pedagog, socjoterapeuta, psychoterapeuta psychodynamiczny w trakcie szkolenia.
W poradni prowadzi:
- psychoterapię dzieci, młodzieży oraz młodych osób dorosłych
- konsultacje dla rodziców
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Neurologopeda, provider metody Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy®, terapeuta integracji sensorycznej, pedagog specjalny.
Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi. Prywatnie miłośniczka gier planszowych, Mindfullnessu, książek psychologicznych oraz spacerów po lesie.
W poradni prowadzi:
- diagnozę zaburzeń przetwarzania słuchowego oraz Neuroflow Aktywny Trening Słuchowy
- terapię i diagnozę neurologopedyczną dzieci i dorosłych
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dzieckaLogopeda, oligofrenopedagog.
Przez 38 lat pracowałam w szkole podstawowej jako nauczyciel nauczania początkowego. W międzyczasie doskonaliłam swoje umiejętności na różnych kursach, najważniejsze były studia podyplomowe z Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka i logopedii: diagnoza i terapia. W "Otwartych Drzwiach" wykorzystuję swoją wiedzę i doświadczenie zdobyte w placówkach oświatowych. Największą satysfakcję sprawiają drobne kroczki, które dzieci stawiają dzięki mojej pomocy. Uśmiech na buźkach jest najcenniejszą nagrodą za godziny poświęcone terapii.
W poradni prowadzi:
- diagnozę i terapię logopedyczną
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Neurologopeda, pedagog specjalny.
Jestem neurologopedą i oligofrenopedagogiem, mam bogate i długie doświadczenie pracy z osobami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Moją pasją jest praca z dziećmi i młodzieżą, wspieranie ich rozwoju, wydobywanie potencjału, który w nich drzemie, ukryty za różnymi deficytami (wady genetyczne, autyzm i inne schorzenia). Łączę różne metody w swojej pracy, patrzę holistycznie tak, aby działania terapeutyczne moje i innych terapeutów uzupełniały się wzajemnie. Wiem, jak ważna na początku drogi terapeutycznej, w pracy wwr jest praca i współpraca z rodzicem. Każdy ma swój czas w osiągnięciu efektów, ale małymi kroczkami i systematycznością dojdziemy do celu.
W poradni prowadzi:
- terapię i diagnozę neurologopedyczną dzieci i dorosłych.
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Pedagog specjalny, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, autyzmu.
Zajmuję się terapią małego dziecka z autyzmem, terapią mowy i wprowadzaniem komunikacji alternatywnej i wspomagającej. Dobieram metodę i formę komunikacji do potrzeb i możliwości dziecka (PECS, piktogramy, GoTalk, Mówik 2.0). Prowadzę terapię przez zabawę, ponieważ najskuteczniejsza terapia to ta, podczas której dobrze się bawimy. Dziecko przez zabawę uczy się i poznaje świat, pokonuje swoje ograniczenia i trudności, rozwija mowę i uczy się sytuacji społecznych. Prywatnie mama siedemnastolatki i zwierzolub:).
W poradni prowadzi:
- terapię pedagogiczną
- terapię dzieci ze spektrum autyzmu
- zajęcia z komunikacji wspomagającej i alternatywnej
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Pedagog specjalny.
Nauczyciel poradni, pedagog specjalny, od wielu lat pracuję z dziećmi oraz młodzieżą z autyzmem w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym. Ukończyłam studia podyplomowe z wychowania przedszkolnego oraz nauczania wczesnoszkolnego, a także terapię autyzmu. Przez parę lat pracowałam metodą terapii behawioralnej, dziś do swojej pracy włączam elementy tej metody, które wydają mi się szczególnie efektywne.
W poradni prowadzi:
- terapię pedagogiczną
- terapię dzieci ze spektrum autyzmu
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Pedagog, terapeuta integracji sensorycznej.
Z wykształcenia jestem pedagogiem, doradcą zawodowym i terapeutą integracji sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam pracując w domu dziecka - najpierw jako wychowawca, a następnie pedagog. Szkoliłam i wspierałam rodziny zastępcze. Swoją wiedzę pogłębiałam podczas licznych szkoleń i studiów podyplomowych. Prywatnie uwielbiam gotować, czytać reportaże i chodzić po górach.
W poradni prowadzi:
- zajęcia z integracji sensorycznej
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Fizjoterapeuta, terapeuta integracji sensorycznej.
Na zajęciach Integrujemy zmysły, usprawniamy układ nerwowy dbając o prawidłową postawę ciała i utrzymując jak największą sprawność ruchową. Uśmiech i świetna zabawa to podstawa skutecznej terapii. Fizjoterapia i integracja sensoryczna doskonale się uzupełniają, a w połączeniu dają możliwość kompleksowego wsparcia małego pacjenta.
W poradni prowadzi:
- fizjoterapię
- terapię integracji sensorycznej
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Terapeuta integracji sensorycznej, terapeuta integracji bilateralnej, masażysta.
Jestem absolwentem AWF w Poznaniu, specjalność Sport Osób Niepełnosprawnych. Prowadzę szkołę pływania BabyInk, terapię integracji w przedszkolu terapeutycznym oraz poradni. Przez wiele lat pracowałem jako nauczyciel w ZSS nr 103 w Poznaniu, prowadząc zajęcia ruchowe dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną. Jestem terapeutą integracji sensorycznej, integracji bilateralnej, masażystą. Ukończyłem kurs szkolny – integracji odruchów.
W poradni prowadzi:
- terapię zaburzeń integracji sensorycznej
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
Terapeuta integracji sensorycznej, edukatorka przyrodnicza, nauczycielka biologii w szkole podstawowej.
W poradni prowadzi:
- terapię zaburzeń integracji sensorycznej
- zajęcia wczesnego wspomagania rozwoju dziecka