Ceramika ręcznie formowana, ozdobiona w drugim i trzecim wypale szkliwami. Wymiary: ok. 34cm na 28 cm
Magdalena Walkiewicz Kaczmarek ukończyła studia na Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu. Tworzy ceramikę, która jest jednocześnie osobista i głęboko zakorzeniona w obserwacji natury. Jej prace opierają się na fascynacji fakturą, strukturą i organicznymi formami, które przenosi w materię gliny. Dla Magdy ceramika jest narzędziem, dzięki któremu może wydobywać to, co najbardziej porusza ją w przyrodzie i w człowieku – subtelne detale, ukryte napięcia, wewnętrzną energię. Jej obiekty – od rzeźbiarskich form po misy i naczynia – mają moc wprowadzania zmiany w przestrzeni. Nie są tylko przedmiotami, ale nośnikami emocji i energii, które prowokują do zatrzymania się, refleksji, a czasem nawet do przewartościowania własnego spojrzenia. Glina, tak samo jak farba, fotografia, film, muzyka, jest środkiem wyrazu, tworzywem, sposobem komunikacji i również źródłem informacji o kondycji człowieka we współczesnym świecie.
Ceramika ręcznie formowana, ozdobiona w drugim i trzecim wypale szkliwami. Wymiary: ok. 34cm na 28 cm
Magdalena Walkiewicz Kaczmarek ukończyła studia na Uniwersytecie Artystycznym im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu. Tworzy ceramikę, która jest jednocześnie osobista i głęboko zakorzeniona w obserwacji natury. Jej prace opierają się na fascynacji fakturą, strukturą i organicznymi formami, które przenosi w materię gliny. Dla Magdy ceramika jest narzędziem, dzięki któremu może wydobywać to, co najbardziej porusza ją w przyrodzie i w człowieku – subtelne detale, ukryte napięcia, wewnętrzną energię. Jej obiekty – od rzeźbiarskich form po misy i naczynia – mają moc wprowadzania zmiany w przestrzeni. Nie są tylko przedmiotami, ale nośnikami emocji i energii, które prowokują do zatrzymania się, refleksji, a czasem nawet do przewartościowania własnego spojrzenia. Glina, tak samo jak farba, fotografia, film, muzyka, jest środkiem wyrazu, tworzywem, sposobem komunikacji i również źródłem informacji o kondycji człowieka we współczesnym świecie.